LYDIA - Personal Marketing Manager
LYDIA - Personal Marketing Manager

Práca

Predchádzajúce pracovné skúsenosti: RUDOS, Alpha medical, LOZ, Aquapark Bešeňová, World Cup Jasná.

Počas získavania marketingovej praxe som zbierala skúsenosti z oblasti marketingu z rôznych oblastí.

Začínala som ako marketingová asistentka vo výrobno-obchodnej spoločnosti RUDOS, kde som rozbiehala marketingové aktivity v rámci firmy, čo zahŕňalo tvorbu webu, propagačných materiálov a organizovanie menších eventov.

Naopak, v spoločnosti Alpha medical som sa venovala organizovaniu veľkých lekárskych kongresov, propagácii firmy navonok, reklame a promo materiálom.

V spolupráci s LOZ som sa zdokonalila v oblasti PR.

Najviac skúseností som nazbierala počas niekoľko ročného pôsobenia na pozícií marketingovej riaditeľky pre najväčší aquapark na Slovensku – Aquapark Bešeňová. Stála som na začiatku novej éry aquaparku, kedy sa z malého termálneho parku stal veľký aquapark. Cieľom bol kompletný rebranding aquaparku, oslovenie nových cieľových skupín, a zastrešenie všetkých marketingových aktivít, ktorých cieľom bolo prilákanie čo najväčšieho počtu návštevníkov. Počas ďalších rokov som plánovala stratégiu, pripravovala rozpočet, riešila som kreatívnu oblasť (grafiku, reklamné spoty), bola som zodpovedná za online (google kampane, sociálne siete) a offline reklamu (billboardy, tlačoviny, propagačné materiály), komunikovala som s médiami ako hovorca, zastrešovala som spoluprácu so sponzormi. Vymýšľala, plánovala a organizovala som eventy rôzneho charakteru: kultúrne, spoločenské, športové, či detské animačné programy. Zastupovala som Aquapark v OOCR Liptov (Oblastná organizácia cestovného ruchu Liptov). Manažovala som tím ľudí, ktorí počas leta dosahoval 30 členov. Za môjho pôsobenia marketing aquaparku dosahoval vysokú kvalitatívnu úroveň, výsledkom čoho bola vysoká návštevnosť a spokojnosť majiteľov.

Počas pôsobenia v Bešeňovej som bola súčasťou marketingového organizačného tímu podujatia svetovej úrovne “World cup Jasná 2016”. Tam som zastrešovala eventovú časť, čo zahŕňalo plánovanie a organizovanie niekoľkodňového kultúrneho programu s množstvom koncertov, opening ceremony, veľkú fashion show, gala večer. Komunikovala som so sponzormi, riešila som reklamnú a propagačnú oblasť.

Z každej pracovnej oblasti som nazbierala cenné skúsenosti a kontakty, ktoré využívam takmer denne.

Eventy