LYDIA - Personal Marketing Manager
LYDIA - Personal Marketing Manager

SMŠ Logo 01 Farebné

KLIENT: Stanislav Šturman
ZADANIE: firemná identita, logo
Stanislav Šturman, zakladateľ súkromnej masérskej školy: ”Profesionálna, rýchla a veľmi precízna osoba, ktorá zariadila všetko do detailu až nad moje očakávania. Určite Lýdiu odporúčam všetkým!“.

Zdravý životný štýl je dôležitý pre každého z nás, preto keď ma masér Stanko Šturman oslovil na svoj projekt Súkromnej masérskej školy, bola som nadšená. Stanko má s masérstvom a fyzioterapiou 25 ročné skúsenosti. A sama k nemu pravidelne chodím. Rozhodol sa otvoriť súkromnú masérsku školu, a ja som sa rada do jeho plánov zapojila. Klient mal v tomto prípade nejaké predstavy a nápady, akoby jeho webová stránka mala vypadať.
Pri tvorbe loga som pripravila takmer 10 rôznych návrhov, keďže som nevedela vopred odhadnúť aký štýl sa bude klientovi páčiť. Klient chcel aby z loga bolo jasné posolstvo “školy”, ja som do toho ešte zakomponovala maséra – písmeno M. A tak vzniklo ďalšie unikátne logo s obľúbenou farbou klienta. Logo je kombináciou textu, skratky a piktogramu knihy. Ako vždy aj tu som pripravila Dizajn manuál s rôznymi variáciami loga, farebnými kombináciami, ktoré zodpovedajú súčasným požiadavkám. Okrem toho som pripravila pre klienta ďalšie grafiky – certifikáty, vizitku a pod.

Keďže svoju prax fyzioterapeuta má Stanko už veľmi dlho, aj jeho staré logo si zaslúžilo “oprášiť” a tak sme rebrandovali aj to. Opäť tak, aby ladilo s novým projektom.

L